کلیه بیمار شکست مشکل در خواب می توانید آن را با دیالیز کمک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار شکست مشکل در خواب می توانید آن را با دیالیز کمک

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دچار مشکل در خواب، این یک نشانه است که می تواند با دیالیز کمک کرده است؟
در واقع، بسیاری از مردم مبتلا به نارسایی کلیه می تواند خواب خود را به دلایل بسیاری، از جمله خارش پوست برخوردار نیستند. دیالیز ممکن است کمک به مردم بهتر تخلیه مایع اضافی و سموم در خون زندگی می کنند، اما به عنوان یکی از جایگزینی دیالیز، می تواند تابع خسارت های کلیه تعمیر و نه حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. بنابراین پس از یک دوره دیالیز، عملکرد کلیه را کاملا از دست داده خواهد شد، و سپس بیماران به رنج می برند درد است. چه بدتر، آنها ممکن است مجبور به دیالیز بستگی دارد برای بقیه عمر خود را.
با توجه به دیالیز می تواند مشکل کلیه را حل نمی کند به طور دائم، ما باید برخی از درمان های دیگر است که می تواند درمان جایگزین دیالیز و توابع بیشتری را از آن پیدا کنید. اما قبل از اینکه شما درمان مناسب پیدا کنید، شما باید دیالیز کافی اصرار دارند، که می تواند میزان درد و رنج از عوارض دیگر را کاهش دهد. در همین حال، به عنوان یک بیمار شما باید با دکتر خود به موقع است که مفید برای دکتر خود را تغییر با توجه به شرایط خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری از عفونت و سرما، هر دو آنها را خواهد پیچیده بیماری شما ایجاد کند.
درمان است که می تواند بیمار به دیالیز به بهبود کیفیت خواب کمک کند
مشخص شده است که طب چینی می تواند بیماری را از علل آن، بنابراین در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر درمان، کارشناسان اختراع یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد با هدف حل مشکل کلیه به طور دائم. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy آنهایی که شناخته شده ترین است، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد، بنابراین برای درمان این بیماری است. با این بیماری به خوبی می رود، علائم ناشی از آن، مانند کیفیت خواب نامطلوب حل خواهد شد.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: